Shiraberu

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Konan

Strony: [1] 2 3 4
1
Wilcze Profile / Konan
« dnia: Lipiec 12, 2014, 13:50:54 »
Imię:
Konan (Małe Południe), Anioł (Tenshi) nazywana tak była przez mieszkańców Ame.

Płeć:
Wadera

Wiek:
4 lata

Urodziny:
6 dzień|część III

Stanowisko:
Alfa

Armia:
Królewska Armia-KA

Charakter:
Konan jest spokojną, stabilną, mocno stąpającą po ziemi osobą. Jako dziecko, była bardzo bystra, opiekuńcza i współczująca, w porównaniu do bezwzględnej i twardej postawy Yahiko i wrażliwości Nagato. Jednakże, traumatyczne przeżycia z jej dzieciństwa, sprawiły iż Konan stała się osobą bardzo poważną i nigdy nie zabierała głosu podczas spotkań "gangu" Yahiko. Zawsze miała na uwadze bezpieczeństwo swoich towarzyszy ponad swoje własne. Można również zobaczyć, że Konan posiada głębokie uczucia względem Yahiko, opiekując się nim i będąc przy nim tak blisko jak to możliwe. Konan wydaje się być bardziej empatyczna, będąc zawsze smutna, gdy wspomina swoje dzieciństwo. Konan wykazywała również wielką lojalność względem swojego partnera, Paina zawsze wykonując nadane rozkazy bez pytania, pokładając ogromne zaufanie w jego umiejętności. Zdawała się być również pośrednikiem pomiędzy Painem, a Amegakure, mieszkańcy wioski zaczęli nazywać ją Aniołem, bo z powodu tworzenia papierowych skrzydeł do przemieszczania się, zaczęła przypominać jednego z nich.

Zainteresowania:
Origami i kwiatowa ornamentyka.

Ulubione miejsce/a:
Brak

Historia przed dołączeniem do watahy:
Konan z Kraju Deszczu, osierocona podczas Drugiej Wielkiej Wojny Shinobi, dołączyła do Yahiko, by przetrwać. Odnalazła nieprzytomnego Nagato i zaprowadziła do kryjówki. Utalentowana w origami i bardzo uczuciowa dziewczyna wspierała swoich towarzyszy w trudnych chwilach. Gdy cała trójka napotkała sanninów z Konohy, w podzięce za pożywienie ofiarowała shinobim papierowego kwiatka. Pod okiem Jirayi nauczyła się łączyć swą sztukę z technikami. Razem z Yahiko i Nagato należała do gangu działającego w Amegakure. Została porwana przez Hanzō i użyta jako zakładniczka.
Konan nie pamięta nic przed tym jak została osierocona przez shinobi z Konohy. Zaraz po straceniu rodziny, przyłączyła się do Yahiko. Ten również został osierocony, ale dawał z siebie wszystko byle by przetrwać. Konan razem z Yahiko, okradała innych by przeżyć. Dziewczynka pewnego dnia znalazła jakiegoś chłopca z psem, to był Nagato z Chibim. Miała ze sobą chleb, podała mu go. Ten podzielił się z psem. Konan uśmiechała się do nich, po czym zaprowadziła do kryjówki Yahiko i jej. Towarzysz nie był zbyt zachwycony nową twarzą jak i pyszczkiem. Po kilku dniach cała trójka się zaprzyjaźniła, kradnąc pożywienie jeszcze była wstanie przetrwać. Yahiko miał wielkie marzenie, chciał przerwać wojny, chciał sprowadzić wieczny pokój, a nawet nim rządzić jeśli by była potrzeba. Nagato uznał, że Yahiko może stać się takim bogiem. Konan chciała wspierać Yahiko, tak samo Nagato. Kiedy cała ta trójka przypadkiem spotkała sanninów z Konohy, którzy walczyli z Hanzō. Postanowiła, przestać kraść i walczyć o pokój. Zaczęli poszukiwania, po tam tym zdarzeniu chcieli się od nich uczyć. Po wielu tygodniach udało się im znaleźć sanninów. Byli głodni, Yahiko poprosił o trochę jedzenia. Cały chleb jaki mieli sanninowie, został zjedzony. Kiedy opuszczali ich zniszczoną wioskę, trójka ich śledziła. Konan wykonała origiami w podzięce, była to róża. Orochimaru, jeden z sanninów, zaproponował swoim towarzyszom, by zabić tą trójkę. Jiraiya zaprzeczył i postanowił zaopiekować się sierotami. Pod jego czujnym okiem nauczyli się różnych technik. W końcu ich opuścił, musieli walczyć o przetrwanie. Yahiko był smutny z tego powodu, jednak chciał zrealizować swoje marzenia. Nagato chciał chronić Konan i Yahiko. Anioł, chciała im pomagać. W końcu towarzysz utworzył organizację, jednak dopóki nie było więcej członków, nadal byli uważani za Sieroty Ame. Mimo tego, w ciągu kilku tygodni przybyło kilku członków, a potem jeszcze więcej. Hanzō obawiał się, że straci swoje stanowisko przez tą całą organizację. Wymyślił więc podstęp. Zawarł umowę, na którą Yahiko się zgodził. Cała jego grupa miała negocjować. Na jedno spotkanie, Hanzō pojmał Konan jako zakładniczkę, by ją uratować, Nagato musiał zabić Yahiko. Anioł krzyczała, by tego nie robili. Rudy mężczyzna, na szybko coś obmyślił. Kiedy Nagato miał w ręku broń, pobiegł w jego stronę. Szepnął mu na ucho: "Udawaj, że nie żyję...". Konan tylko krzyknęła, Nagato rzucił bronią w przywódcę wioski, który reagując na to puścił kobietę. Szybko skoczyła do towarzyszów, Yahiko wstał i zaczął atakować. Nagato użył potężnej techniki, wrogów było setki, a ich tylko trójka. Udało się zabić każdego, jednak nie było wiadomo czy Hanzō żyje. W kryjówce, Konan opatrzyła rany Yahiko i Nagato. Przywódcami wioski zostali Yahiko i Nagato, mieli wspólne imię-Pain. Konan była pośredniczką między nim, a wioską. Wykonywała rozkazy i pomagała Pain'owi. Pewnego dnia do wioski przybył Jiraiya. Namierzyli go dzięki "niekończącemu" się deszczu, który został przerwany by ułatwić Konan dostanie się do niego. Przyszedł Pain, by się z mierzyć ze swoim mistrzem. Konan widziała tylko początek walki, którą zaczęły słowa Yahiko: "Sprowadzę pokój, by to zrobić świat musi poznać ból. Muszą poczuć strach i ból, wtedy nie będzie wojen." Konan już wiedziała, że Yahiko przejął wolę Nagato. Stali się Zbawicielem tego Świata. Jiraiya zginął. Pewnego dnia Konan została rozdzielona z Yahiko i Nagato. Sama broniła wioski. Pewnego dnia do wioski przybył Tobi. Chciał przejąć władzę nad wioską, Konan chciała go powstrzymać osobiście. Walka była zaciekła. Konan atakuje Tobiego papierowym shurikenem, które jednak przelatują przez niego na wylot, nie raniąc go. Następnie dzieli się na wiele kartek papieru i otacza nimi przeciwnika, planując zabić zarówno jego, jak i siebie. Tobi jednak ratuje ich, absorbując większość z eksplozji, kosztem jego prawej ręki i kawałka maski. Tobi chwali jej determinację, na to kunoichi mówi mu, że przysięga pokonać go, czyli ciemność, przy której nie mogą wyrosnąć żadne kwiaty. Konan rozstąpiła jezioro, ukazując ogromny papierowy ocean, w który wpada Tobi, a następnie detonuje wszystkie papierowe notki zawarte w sześciu miliardach kartkach papieru, wybuchają przez pełne dziesięć minut, w czasie gdy Tobi może być niematerialny jedynie przez pięć minut. Gdy cała eksplozja dobiega końca, wycieńczona Konan upada na kolana, wierząc iż wygrała walkę. Ku jej zaszokowaniu, Tobi staje za nią. Dzięki swojej technice przeżył. Złapał ją. Konan udaje się uwolnić i przygotowuje się do kolejnego ataku na Tobiego. Jeszcze przed tym, wiecznie padający deszcz w Amegakure przestaje padać, co zadziwia zarówno Konan, jak i Tobiego. Konan jeszcze raz mówi, że jest podpora mostu, która zaprowadzi ludzi do pokoju. Zostając nazwany ciemnością, która niszczy światło, Tobi łapie Konan za gardło. Kobieta się tylko uśmiechnęła i znikła. Została wysłana do innego wymiaru. Nieprzytomna leżała przez kilka dni. Znaleźli ją dwóch basiorów, Yahiko i Nagato też tu byli. Kiedy Anioł wstała, zaczęła wylewać łzy szczęścia. Tylko jedna myśl jej nie dawała spokoju, czego są wilkami. Nagato szybko i szczegółowo jej wyjaśnił. Pokazali jej watahę, ma znów zostać pośrednikiem. Tym razem zostanie tam już na zawsze, dopóki nie zginie. Poznała tu Siddalee, która powiedziała, że bardzo przypomina jej siostrę byłego partnera. Powiedziała jej, że zostanie Alfą i poprosiła by udawała ciocię Cany.

Rodzina:
~Cana-udawana siostrzenica/bratanica ( xD )

Partnerstwo:
Brak

Potomstwo:
Brak

Reiginy:
600

Moce:
(Nie kopiować!)1. Shikigami no Mai-technika pozwalającą jej na dzielenie swojego ciała na tysiące kartek papieru, które może kontrolować i formować w dowolny kształt i kolor. Do przemieszczenia papieru na długie dystanse, formuje je w motyle, ptaki lub samoloty, jednak gdy atakuje, Konan składa kartki papieru tak długo, aż staną się one twarde jak stal i formuje je wtedy w strzały, włócznie lub shurikeny. Dzięki tej technice może także pokrywać przeciwników papierem, ograniczając ich ruch, i dusząc. Z uwagi na umiejętność tworzenia dużych skrzydeł z papieru, Konan zyskała miano Anioła. Może również unosić się w powietrzu bez konieczności tworzenia papierowych skrzydeł.
(Nie kopiować!)2. Kami Bunshin- tą technikę wykorzystuje Konan dzięki swojej zdolności tworzenia i modyfikowania papieru. Poprzez zaszczepienie mocy w kartki papieru, może ona wykonać z papieru idealną replikę, którą może zdalnie sterować. Kiedy klon zostaje pokonany to po prostu zmienia się w arkusze papieru, bądź wybucha.
(Nie kopiować!)3. Kami no Shisha no Jutsu- technika Konan na bazie papieru. Zużywa mnóstwo kartek papieru, które tworzą się pod stopami przeciwnika, a następnie rozpadają się w postaci szczeliny. By technika była jeszcze bardziej śmiercionośna, można dodać eksplodujące notki na papier. Sama Konan wykonała tę technikę przy użyciu sześciu miliardów kartek papieru, które wystarczają na dziesięciominutową eksplozję.
4. Nieśmiertelność-czas nie zabija Konan.
5. Zmiennokształtność-potrafi zmienić oblicze.
6. Zmartwychwstanie-powraca do świata żywych po dłuższej chwili po śmierci.
7. Moc uzdrawiania-potrafi leczyć rany.
8. Magia.
9. Przywoływanie-potrafi przywołać każdą istotę.

Inne:
Papierowy Kwiat

Pomoc/konkursy/pomysły:
~Szef Wszystkich Szefów

WUM:
Kondycja: 160
Siła: 180
Inteligencja: 180
Zręczność: 160
Charyzma: 160
Szybkość: 180
Moce: 180

Praca:
Pogodynka

2
Tereny Mieszkalne / Sala Treningowa
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 15:16:04 »
Tu trenuje się wilki i zwierzęta. Za każdy trening, trener przyznaje kilka WUM.

3
Hodowle / Lista Osiągnięć
« dnia: Czerwiec 09, 2014, 18:19:46 »
Lista osiągnięć pomaga nam zwiększyć sukcesy i osiągnięcia hodowli.

Punkty

1. Członkowie.
  • Jeden członek=2 pkt
  • Dwóch członków=4 pkt
  • Trzech członków=5 pkt
  • Czterech lub więcej członków= 4 pkt (za każdego)

2. Zamawiający.
  • Zwykły zamawiający=2 pkt
  • Ocena zamawiającego=1 pkt-5 pkt

3. Zwierzęta.
  • Gatunek=2 pkt-5 pkt
  • Trzy zwierzęta w hodowli=4 pkt
  • Cztery zwierzęta w hodowli=6 pkt
  • Pięć lub więcej zwierząt w hodowli= 5 pkt (za każde)

4. Staż Hodowli
  • 10 pierwszych dni=5 pkt
  • Kolejne 10 dni= 4 pkt

5. Inne/Różne
  • Szef wszystkich szefów rozdaje punkty=3 pkt-5 pkt
  • Szkolenia=2 pkt (za każde)
  • Opis hodowli= 2 pkt-5 pkt


Punkty ujemne:
  • Brak nowych wyników= -5 pkt
  • Zero nowych zwierząt= -5 pkt
  • Byle jaki opis= -2 pkt

Lista osiągnięć może się zmienić. Od lidera hodowli zależy, czy punkty będą upadać czy wzrastać.

Trofea

1. Aktywna Hodowla.
  • Brązowa statuetka aktywnej hodowli= 25 pkt
  • Srebrna statuetka aktywnej hodowli= 35 pkt
  • Złota statuetka aktywnej hodowli= 50 pkt
  • Platynowa statuetka aktywnej hodowli= 70 pkt
  • Diamentowa statuetka aktywnej hodowli= 100 pkt

2. Różne.
  • Statuetka szefa wszystkich szefów= Szef wszystkich szefów daje
  • Wspaniałe towarzysze= 500 pkt

Trofea mogą być przyznawane i odbierane. Lista trofeów może się zmienić w każdej chwili, więc proszę tu czasem zaglądać.

4
Targowisko / Informacja
« dnia: Czerwiec 09, 2014, 15:44:18 »
Jeśli masz jakieś zbędne przedmioty, a chcesz trochę zarobić stwórz swój własny wątek. Jednak po zakończeniu sprzedaży nie zamykaj go może jeszcze coś kiedyś sprzedasz.

5
Hodowle / Hodowle
« dnia: Czerwiec 09, 2014, 14:59:39 »
O co chodzi w hodowlach? Już tłumaczę.
Prawie każdy wilk posiada towarzysza. Jednak by ulepszyć całą zabawę ze zwierzątkami, postanowiłam stworzyć "hodowle". Mianowicie, w hodowli głównie będzie chodzić o hodowanie zwierzątek i sprzedawanie ich. Każdy może stworzyć własną hodowlę, jednak nieco więcej musicie wiedzieć.

Wymagania:
~Hodowla musi posiadać parkę z danego gatunku.
~Hodowla musi posiadać zgodę szefa wszystkich szefów hodowli (moją Sidy, nie Shury xD).
~Hodowla musi zdobywać jakieś osiągnięcia, zwiększać swe wyniki, inaczej zamykam hodowlę.
~Hodowla musi mieć swój własny cennik.

Dodatkowe informacje:
~Hodowla może posiadać więcej jak jeden członek.
~Hodowla może mieć swoje stanowiska/rangi.
~Zwierzątka w hodowli mają wszystkie statystyki po 5.
~Zwierzątka dają różne umiejętności, jednak trzeba uzgodnić to z administratorem.
~Każda hodowla może zwiększać swoje wyniki/osiągnięcia poprzez listę osiągnięć (budowa).
~Zwierzątka można trenować u trenerów.
~Na każdy tydzień na świat w hodowli może przyjść 7 zwierzątek.
~Hodowla może również zdobyć różne trofea za punkty.

Tutaj należy umieszczać zgłoszenie hodowli. Następująco trzeba wypełnić formularz poniżej.
Nazwa hodowli:
Lider:
Opis:
Hodowany Gatunek:
Pierwsze zwierzątka:
Dodatkowe: (jakieś motto czy cóś podobnego)

6
Mieszkanko Siddalee / Sypialnia Siddalee
« dnia: Maj 27, 2014, 18:02:23 »
Tutaj mam swój pokój. Moje łóżko, moje biurko, po prostu moje.

7
Mieszkanko Siddalee / Kuchnia
« dnia: Maj 27, 2014, 17:57:19 »
Kuchnia "uzbrojona" w różne przydatne sprzęty. Pełno tu świeżego jedzenia i wody.

8
Mieszkanko Siddalee / Pokój Gościnny
« dnia: Maj 27, 2014, 17:56:27 »
Tutaj witam swoich gości, zarówno tych zaproszonych, jak i tych nieproszonych.

9
Sklep / Magiczny Sklep
« dnia: Maj 27, 2014, 14:46:56 »
Tutaj znajdują się różne magiczne rzeczy, na przykład jak: eliksiry, wywary i inne.

Różdżka Żywiołu:
Sposób użycia: Należy wypowiedzieć nazwę danego żywiołu (np. Żywioł Wody). Po wypowiedzeniu nazwy dotykamy się różdżką w głowę.
Skutki: Możemy zatrzymać sobie wybrany żywioł na zawsze.
Uwagi: Musimy dotknąć się w głowę, inaczej żywioł zostanie tylko na jeden dzień.
Cena: 250 Re

Eliksir Niewidzialności:
Sposób użycia: Wypijamy miskę eliksiru.
Skutki: Możemy stać się nie widzialni.
Uwagi: Miseczka musi być wypełniona cała eliksirem, gdyż zła ilość może wpłynąć na zdrowie i nasza niewidzialność zniknie na zawsze.
Cena: 250 Re

Eliksir Nieśmiertelności
Sposób użycia: Natychmiastowo wypijamy całą zawartość, a później kładziemy się na 2 minuty, na grzbiecie.
Skutki: Przez pierwsze dni będziemy osłabieni, ale gdy eliksir zacznie dobrze działać będziemy nieśmiertelni.
Uwagi: Jeżeli nie wypijemy całej zawartości, będziemy nieśmiertelni jeden dzień po osłabieniu. Jeżeli nie położymy się, nici z naszej nieśmiertelności
Cena: 400 Re

Dar Kitsune
Sposób użycia: Zazwyczaj jest to owoc o nietypowym wyglądzie. Należy go posiekać, a później zjeść z posiłkiem.
Skutki: Nasze statystyki podnoszą się o 60 (wszystkie).
Uwagi: Owoc ten jest gorzki w smaku, a spożycie go całego powoduje mdłości i stracenie pieniędzy.
Cena: 210 Re

Eliksir Mocy
Sposób użycia: Wypijamy połowę zawartości, a drugą połowę wylewamy na siebie. Przez dzień nie należy zbliżać się do wody.
Skutki: Dostajemy jedną moc (jednak trzeba tą moc skonsultować z Adminem lub wybrać z dostępnych mocy).
Uwagi: Przez ten dzień nie czujemy pragnienia, a jeżeli ktoś zbliży się do wody. Będzie chciał pić, pić i pić w nieskończoność.
Cena: 200 Re

10
Sklep / Sklep Towarzyszy
« dnia: Maj 27, 2014, 14:36:18 »
Szukasz towarzysza? Popatrz tutaj i pamiętaj, że każdy towarzysz podnosi twoje statystyki, jak i ma swoje.


Kot

Statystyki:

Kondycja: 2
Siła: 3
Inteligencja:  3
Zręczność: 4
Charyzma: 2
Szybkość: 3
Moce: 1/3

Dodaje:
Kondycja: 1
Zręczność: 2
Szybkość: 2

Opis:
Kot jest dosyć ciekawską duszyczką. Często jest wierny i oddany swojemu właścicielowi. Nie należy wierzyć fałszywym plotkom na temat kotów. Nie zjadają swojego właściciela jeżeli go nie nakarmią.

Cena:
Zwykły: 40 Re
Magiczny: 60 Re



Pies

Statystyki:

Kondycja: 3
Siła: 4
Inteligencja:  4
Zręczność: 3
Charyzma: 2
Szybkość: 3
Moce: 1/3

Dodaje:
Kondycja: 2
Siła: 3
Inteligencja: 3

Opis:
Pies wierny i oddany swojemu panu. Często pociesza innych i "rzuca się w ogień" za własnego właściciela.

Cena:
Zwykły: 40 Re
Magiczny: 60 Re



Koń

Statystyki:
Kondycja: 5
Siła: 6
Inteligencja:  7
Zręczność: 5
Charyzma: 4
Szybkość: 6
Moce: 3/7

Dodaje:
Inteligencje: 5
Moce: 3
Szybkość: 4

Opis:
Koń to duże zwierzę. Jest bardzo szybkie i lojalne. Czasami zdarzają się odważne sztuki, a czasami płochliwe. Częste treningi nie są dobre dla nich, stres może ich wykończyć.

Cena:
Zwykły: 60 Re
Pegaz: 70 Re
Jednorożec: 75 Re
Unipeg: 120 Re



Dziki Kot

Statystyki:
Kondycja: 6
Siła: 7
Inteligencja:  5
Zręczność: 7
Charyzma: 5
Szybkość: 8
Moce: 2/6

Dodaje:
Zręczność: 5
Siła: 4
Szybkość: 6

Opis:
Dziki kot jest dosyć humorzastym zwierzęciem. Nie zawsze jest posłuszny właścicielowi. Jednak jeżeli już kot zaakceptuje i polubi swojego właściciela, poczuje on swobodę i chęć pomagania panu.

Cena:
Zwykły: 60 Re
Magiczny: 70 Re



Smok

Statystyki:
Kondycja: 15
Siła: 12
Inteligencja:  10
Zręczność: 7
Charyzma: 5
Szybkość: 8
Moce: 4/10

Dodaje:
Kondycja: 10
Siłę: 6
Moce: 3

Opis:
Smok zwierzę mityczne o ostrych kłach i pazurach. Waleczny i oddany, smok jest idealnym towarzyszem. Większość czynności nie sprawia mu trudności, ale uwaga zazwyczaj duże smoki nie zmieszczą się w małe otworki.

Cena:
500 Re



Feniks

Statystyki:
Kondycja: 15
Siła: 9
Inteligencja:  14
Zręczność: 14
Charyzma: 10
Szybkość: 16
Moce: 8/16

Dodaje:
Moce: 6
Szybkość: 4
Kondycja: 2

Opis:
Większość feniksów jest symbolem życia i ognia. Są bardzo przyjazne dla swoich "przyjaciół", groźne dla wrogów. Najlepszy towarzysz medyka. Jego łzy goją wszelkie rany, a poza tym umie z popiołów wrócić do życia.

Cena:
500 Re



Gryf

Statystyki:
Kondycja: 15
Siła: 17
Inteligencja:  12
Zręczność: 17
Charyzma: 12
Szybkość: 16
Moce: 8/14

Dodaje:
Moce: 4
Siłę: 7
Zręczność: 5

Opis:
Gryf jest połączeniem orła i lwa. Jest silną istotą, jednak ma też swoje słabości. Jest łasy na przysmaki, ale kiedy się wkurzy... radzę uciekać.

Cena:
500 Re


Kitsune

Statystyki:
Kondycja: 30
Siła: 25
Inteligencja:  30
Zręczność: 27
Charyzma: 25
Szybkość: 28
Moce: 10/30

Dodaje:
Inteligencja: 15
Moce: 15
Szybkość: 12

Opis:
Kitsune to lisi demon. Zawsze pomaga swojemu właścicielowi. Jego ogień jest bardzo silny, jeden z najpotężniejszych. Zazwyczaj są to uczeni i doświadczeni. Występują w dwóch formach: pół-człowiek-pół-lis lub lis.

Cena:
1200 Re


Wróżka/Wróżek

Statystyki:
Kondycja: 20
Siła: 20
Inteligencja:  20
Zręczność: 27
Charyzma: 27
Szybkość: 27
Moce: 10/20

Dodaje:
Zwinność: 10
Charyzma: 11
Szybkość: 12

Opis:
Wróżkowie mimo swojego wzrostu mają dosyć silną magię. Potrafią spełniać życzenia, jednak czasem są dziwne rodzaje tych wróżek...

Cena:
900 Re

11
Aktualności / Pogoda
« dnia: Maj 27, 2014, 13:59:09 »
Tutaj pogodynka zamieszcza informacje dotyczące przyszłej pogody.

12
Aktualności / Ważne Ogłoszenia
« dnia: Maj 27, 2014, 13:58:12 »
Nie będzie kogoś?
Może coś się zmieni?

Tutaj zamieszczane są informacje o nieobecnościach lub odejściach.

13
Aktualności / Prace
« dnia: Maj 27, 2014, 13:57:19 »
Jeśli chcesz coś zarobić, zapisz się do pracy!

Prace:

~Pogodynka
Opisuje pogodę na najbliższy czas.
Max. 2 wilki
Wypłata: 50 Re
~Konan

~Opiekun/ka
Wilk opiekujący się szczeniętami.
Max. 2 wilki
Wypłata: 35 Re (+zależy ile dopłaci "pracodawca")
~Shura

~Nauczyciel/ka
Uczy szczeniaki w szkółce.
Max. 2 wilki
Wypłata: 40 Re

~Architekt
Planuje wnętrze jaskiń.
Max. 3 wilki
Wypłata: 45 Re

~Goniec
Rozgłasza różne wieści w watasze.
Max. 2 wilki
Wypłata: 30 Re
~El Dorado

~Przewodnik
Głównie oprowadza nowych po terenach i po całym forum.
Max. 3 wilki
Wypłata: 35 Re

~Bezrobocie
Reszta wilków bez stanowiska
Wypłata: 15 Re

Wypłaty są w każdy piątek.

14
Wilcze Profile / Co zamieścić w profilu?
« dnia: Maj 27, 2014, 13:45:31 »
[i][b]Imię:[/b][/i]

[i][b]Płeć:[/b][/i]

[i][b]Wiek: [/b][/i]

[b][i]Urodziny: [/i][/b]

[i][b]Stanowisko:[/b][/i]

[i][b]Armia:[/b][/i]

[i][b]Charakter:[/b][/i]

[i][b]Zainteresowania:[/b][/i]

[i][b]Ulubione miejsce/a:[/b][/i]

[i][b]Historia przed dołączeniem do watahy:[/b][/i]

[i][b]Rodzina:[/b][/i]

[i][b]Partnerstwo:[/b][/i]

[i][b]Potomstwo:[/b][/i]

[i][b]Reiginy:[/b][/i]

[i][b]Moce:[/b][/i]

[i][b]Inne: [/b][/i](ekwipunek, zdjęcia kogoś bliskiego czy co)

[i][b]Pomoc/konkursy/pomysły:[/b][/i]

[i][b]WUM:[/b][/i]

[i][b]Praca:[/b][/i]

Można coś dodać od siebie.

15
Pomysły / Info o pomysłach
« dnia: Maj 27, 2014, 13:36:13 »
Masz jakiś pomysł?
(np. na konkurs, nowy wątek, nowy teren itp.)


Dobrze trafiłeś. Jako iż administratorzy też za bardzo nie mają pomysłów, mogą posłużyć się twoim!

Nie martw się, postaram się aby twój pomysł był jakoś oznaczony.

Tworząc nowy wątek szczegółowo opisujemy pomysł. Po akceptacji lub odrzuceniu zamykacie go.
[/i]

Strony: [1] 2 3 4
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
virtual-life sod animeozywiolach programowanie tunake